Felicia Jakobsson

Livet från mina ögon

In time you’ll find the way

Lämna en kommentar

Hej!

Galet vad det kan snurra massa tankar i huvudet. Ska jag börja plugga eller ska jag jobba ett tag? Vad ska jag göra? Det är inte så lätt att veta.. Var på arbetsförmedlingen idag på information för jobbgaranti för unga och då blev jag lite mer beslutsam om vad jag vill göra men det kommer ändå tveksamheten om jag gör rätt, om jag verkligen vill göra så osv. Blir galen! Har ett mål just nu och det är att kunna jobba och tjäna ihop så pass mycket att jag kan köpa mig en häst och flytta till något eget. Det längtar jag till! Just nu får jag ha i tanke att allt löser sig. På ett eller annat sätt.

I morgon så ska jag och Frida ses på gymmet och träna. Det ska bli så kul! Längtar efter Frida så mycket så lite kvalitetstid med henne ska bli väldigt härligt! Det kommer bli en bra dag i morgon. Det känner jag på mig!

Ha en bra kväll!
Kram

barbacka ridning 107

Lämna en kommentar