Felicia Jakobsson

Livet från mina ögon

When you love someone you’ll feel it deep inside

Lämna en kommentar

Hej!

Denna fredag har varit väldigt bra! Startade med en lugn dag. Sov ut tillsammans med Lasse, gav han mat, gick sedan ut på en promenad. Efter jag ätit frukost så tog jag en skön dusch. När mamma kom hem så for vi och handlade, dels så vi kunde göra goa lussebullar! Lussebullar är nog det godaste som finns och det ska vara massa russin i, då är den som godast! Till middag gjorde vi egenbakad pizza. Smaskigt var det. Efter vi ätit vår pizza så landade vi i soffan framför Idol med glögg och lussebullar och såg att Erik åkte ut så nu är det bara Kevin och Elin kvar. Norrländsk kamp blir det, det gillas!

Trots att det varit en väldigt bra dag så har jag saknat Nita så otroligt mycket. Har verkligen längtat efter henne. Att kunna få se henne igen. Klappa henne, få känna hennes underbara doft, dra fingrarna genom hennes päls, titta in i hennes varma bruna ögon och bara få vara runt henne. Åh vad det är jobbigt att sakna och längta efter någon så otroligt mycket. Jag är så glad att jag fick äga henne i 4 år. De var de bästa år jag haft. Jag saknar henne och längtar efter henne ofantligt mycket just nu. Älskade Nita, du finns i mitt hjärta ♡

Ha en fin kväll!
Kram

Brallbilder 038 Nita 047 sommar 10 065 sommaren 09 444 sommaren 09 456

Lämna en kommentar